Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~oNEJ | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Machowski adresBrzesko zarejestrowany13.08.2007 @19:18:40 ostatnio na stronie23.01.2012 @08:02:01

posiadam aparat.... i to by było na tyle...
kiedyś jak się w końcu nauczę robić zdjęcia to....
Sony DT 16-80/3.5-4.5 ZA Carl Zeiss Vario Sonnar T


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lukaszmachowski.com Gadu-Gadu2880165
digarty24 komentarze357 posty na forum12

komputer / sprzęt
sony dslr - a350

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mawic    07.04.2009 @23:22:34
Ja tez, ale firmy ubezpieczeniowe za wszystko placa
Policja sie tym nie zajmuje, bo i tak jak kogos zlapia to dostanie kuratora,
nawet jesli to ktorys z rzedu przypadek
~mawic    07.04.2009 @23:16:58
A no, pierwsza jaka trafilem jeszcze sie lekko dymila
Kiedys mi tu spalili motor, zlosc mi przeszla i przyszla fascynacja...
~mawic    07.04.2009 @23:14:00
A no maja swoj klimat i zapach
Dzieki
~mawic    07.04.2009 @23:13:18
Niemiecka. Ale zdziwilem sie ze niema wzmocnien w drzwiach
Pozdrawiam
+arturbrennek    07.04.2009 @23:12:49
nie nie thx
~gomilka    07.04.2009 @22:37:38
dziękuję
_______
Photographers feel guilty that all they do for a living is press a button.
~gawronie    07.04.2009 @10:22:52
~cisza19    05.04.2009 @21:48:49
taki pies jest moim marzeniem. myślalam że Twój bo już chcialam się oświadczać, dla takiego misia wszystko bym zrobila;p
powiedz mi jak go się chowa?
^eMelody    25.08.2007 @15:53:30
dziękuję
_______
???
~cocainegirl    25.08.2007 @02:28:17
milo mi
~doudou    25.08.2007 @01:04:22
~doudou    24.08.2007 @10:27:33
dziękuję.
i zoom. i blisko.
~madziarella    24.08.2007 @09:52:32
wielkie dzięki
_______
nie dziękuj...oceń moje fotki
^eMelody    23.08.2007 @15:37:02
dzięki
_______
???
~larwa    23.08.2007 @14:56:59
Dziękuję serdecznie za komentarz, pozdrawiam
_______
.... . ... . .. . . . - zbieraj groch
~BigBlue    23.08.2007 @11:11:01
dziękuję za podglądacza
~rudowlosapacyfistka    23.08.2007 @09:32:09
dzięękuje
na codzien wole cristale
pzrd
^eMelody    23.08.2007 @09:09:19
dziękuję bardzo za łocza i koment
_______
???
~doudou    23.08.2007 @01:03:02
~kunia2    22.08.2007 @17:44:27
<brawo>:D:P
_______
...serca K.O.
~kunia2    22.08.2007 @17:36:11
zgadza sie:D, w Ojcowie robione zdjęcie
_______
...serca K.O.
~GeneracjaNic    22.08.2007 @11:13:10
bo to tylko połowa twarzy, a bo to zdjecie bez sensu itp itd
~GeneracjaNic    22.08.2007 @11:12:37
tiiaaaa jasne. i wszyscy by je tyrali xD
^eMelody    22.08.2007 @09:04:45
fenkju

_______
???
~zartan    22.08.2007 @08:57:05

_______
PSTRYK! I MYK!
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt